נתניהו: "עושים כל מאמץ להגיע אל הלכודים, נגיע לכולם"

    "אני יכול לומר למשפחות שאנחנו לא חוסכים שום מאמץ להוציא אותם, אנחנו מבינים את המצוקה שלהם, את הדאגה הכבירה, עושים הכל כדי להוציא אותם. הייתה פה פעולה עם טכנולוגיה מאוד מרשימה לאתר אותם. אנחנו יודעים איפה הם. אני מקווה ומתפלל שנגיע אליהם בזמן"
    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "עושים כל מאמץ להגיע אל הלכודים, נגיע לכולם"

    ראש הממשלה המריא לביקור מדיני בהולנד. טרם עלייתו למטוס אמר נתניהו "אני עוקב כל הזמן אחר פעולות החילוץ באתר האסון בתל אביב. האנשים עושים עבודה יוצאת מן הכלל ברמה המקצועית ביותר שניתן למצוא בעולם"

    "אני יכול לומר למשפחות שאנחנו לא חוסכים שום מאמץ להוציא אותם, אנחנו מבינים את המצוקה שלהם, את הדאגה הכבירה, עושים הכל כדי להוציא אותם. הייתה פה פעולה עם טכנולוגיה מאוד מרשימה לאתר אותם. אנחנו יודעים איפה הם. אני מקווה ומתפלל שנגיע אליהם בזמן"
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: קובי גדעון, לע"מ

    ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא הבוקר לביקור מדיני בהאג, הולנד. טרם עליתו למטוס אמר רה"מ נתניהו: "אני עוקב כל הזמן אחר פעולות החילוץ באתר האסון בתל אביב. ביקרתי שם אמש, התרשמתי עמוקות מהפעולות של כוחות ההצלה בראשות מפקד פיקוד העורף. האנשים עושים עבודה יוצאת מן הכלל ברמה המקצועית ביותר שניתן למצוא בעולם. עדיין יש אנשים לכודים, אנחנו עושים כל מאמץ ולא מוותרים על אף אחד ואנחנו נגיע לכולם.

    "אני יוצא עכשיו לביקור מדיני בהולנד. אני אפגש שם עם ידיד ישראל וידיד אישי שלי, ראש הממשלה מארק רוטה, עם חברי ועדת החוץ של הפרלמנט ההולנדי וגם עם המלך של הולנד.

    "אירופה בכלל עוברת שינויים, היא עומדת מול אתגרים גדולים מאוד של התפשטות הטרור של האסלאם הקיצוני. אני הולך לדבר עם בני שיחי על התפקיד המרכזי שישראל ממלאת במזרח התיכון כגורם היציב ביותר, הגורם המייצב ביותר והגורם שתורם רבות למניעת התפשטות הטרור של האסלאם הקיצוני. זוהי תובנה חדשה, היא חשובה כמובן לישראל ולמדינות באזור, אבל היא חשובה מאוד גם לאירופה, ואת ההבנה הזאת אנחנו פועלים להנחיל בהדרגה לכל המדינות באירופה".

    "מתפלל שנגיע אליהם בזמן"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במהלך הלילה באתר האסון ברמת החייל בו קרס חניון, אסון שגבה את חייהם של שני אנשים. ראש הממשלה ביקש לבחון את האתר ולוודא שכל האמצעים הדרושים עומדים לרשות כוחות החיפוש וההצלה התרים עדיין אחר הנעדרים. ראש הממשלה הביע תקווה שהנעדרים יימצאו בחיים ושיבח את כוחות החיפוש וההצלה על מאמציהם הגדולים.

    ראש הממשלה נתניהו שמע במקום סקירות על מאמצי החילוץ והטיפול בפצועים מפי מפקד פיקוד העורף אלוף יואל סטריק, מפקד מחוז ת"א ניצב צ'יקו אדרי ומנכ"ל מד"א אלי בין.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במקום: "הכוחות כאן פועלים קודם כל במהירות האפשרית לנסות לחלץ את הלכודים, מאמץ קשה, מאוד מקצועי, מאוד מאתגר, כמובן אנחנו מאחלים החלמה לכל הפצועים. הפעילות כאן היא ברמה הגבוהה ביותר שיש, היעד כרגע הוא קודם כל הצלת חיי אדם, אני חושב שאנחנו גם מפיקים כאן הרבה לקחים, חלקם מיושמים בצורה מרשימה. מדינת ישראל דואגת לאזרחיה ואני מקווה ומתפלל שיעלה בידי הכוחות להציל את הלכודים.

    "יש כאן כוחות מקצועיים מאוד, נחושים מאוד, מערך שנבנה ועכשיו הוא מאותגר, הוא כבר פעל ברחבי העולם אבל למעשה זה כמעט מבחן ראשון של קריסה, דבר שיכול לפרוץ גם בנסיבות אחרות, בהתקפות טילים, ברעידות אדמה.

    "אני יכול לומר למשפחות שאנחנו לא חוסכים שום מאמץ להוציא אותם, אנחנו מבינים את המצוקה שלהם, את הדאגה הכבירה, עושים הכל כדי להוציא אותם. הייתה פה פעולה עם טכנולוגיה מאוד מרשימה לאתר אותם. אנחנו יודעים איפה הם. אני מקווה ומתפלל שנגיע אליהם בזמן".

    נתניהו בתל אביב



    1 תגובות

    מיין תגובות